2009-10-10

HÅR !!!!!!!

Jag håller på att bli GALEN!!

Hela vårt hem består av Ydas hår och av mitt hår - vi två fäller som ett par ryamattor där trådarna inte är fast-knutna. Igår tvättade jag en massa tvätt och på varje plagg satt jag och plockade bort miljoner hårstrån. Både mina och Ydas hårstrån.
När jag gick från soffan och till köket, typ 10 meter, var mina strumpor fulla av äckliga hårstrån. Både mina och Ydas hårstrån.
Efter en natt i sängen är min kudde fylld av hårstrån. Både mina och Ydas hårstrån.
Alla möbler är fulla av hår. Både Ydas och mina hårstrån.


Jag är så glad att Kalle knappt fäller - det hade varit för jobbigt.


På detta inlägg låter det som att vi aldrig städar, hahaha... Men det gör vi faktiskt, flera gånger i veckan. Men det spelar ingen roll. Nä, kanske skulle man ta och vaxa bort allt hår på mitt huvud och på Ydas kropp. Det hade varit fan så mycket ber behändigt.

Hoppas er helg har varit bra, min består av jobb. Kan ni ana en viss tråkig attityd i detta inlägg så skyller jag det på jobbet. Jag har ärvt min arbetsskygghet efter min far ;)

Hej med er, kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! har du hört talas om en klädrullare (eller vad det heter)! :) nu har jag precis satt ihop lite bilder från bowlingen :) kom till bergmanskan och kolla! //Camilla

Fanny och Marcus sa...

Ja visst ja, bilderna!! Jag är sämst på att läga in bilder på datorn, mina är fortfarande inte inlagda, hahaha..
Klädrullare ja, hrm.. de går åt kan man säga...