2009-10-06

Tisdag

Hej på er!

Idag har jag verkligen inte så mycket att säga, hahaha..
Vaknade vid 7,15 i morse och kunde minsann inte somna om. Jag gick upp, tog en halv gurka till frukost och bäddade ner mig i soffan. Där låg jag till 10 ungefär då jag och Kalle passade på att äta frukost. Han var ledig idag, så det var himla trevligt =)

Efter det, typ vid lunch, drog vi ner till gymmet där vi tränade med Alex och Macke. Nice, men jag var inte riktigt på hugget idag, tyvärr. Dessutom hatar jag att träna ben..

I eftermiddags blev det den årliga vaccinationen för hästarna. Trist för nu får jag inte rida på några dagar.. Och dyrt är det, men vad gör man inte?
var hemma hos mamma och pappa en sväng och åt kvällsmat med mamma och Mimi, lika trevligt som vanligt =)

Nu är jag hemma, Kalle har fixat fram en stor mugg med te till mig, yammi!! Så nu väntar jag bara på att Äntligen Hemma ska dra igång om en stund, underbart!!

Ha en fortsatt härlig kväll, kramen!

3 kommentarer:

Hanna - Country Life sa...

Jag ska hälsa henne så gott! :)

Kram

Anna Svensson sa...

Hej Sötnos! Allt bra med er? När ni är uppe i skogen och hälsar på Kalles morfar el. farfar (vet inte vilket av det de är..), kan ni inte svänga inom grantinge och säga hej?
Du måste ju titta på min nya häst =)

Anonym sa...

Låter trevligt med te och "äntligen hemma"! Kul att du är hos oss på jobbet lite nu! Nu ska jag snart till en träff med kulturnämnden (roligare kan man ju ha en onsdagskväll).... Ha det! //Camilla