2010-03-15

v. 30

Jag vet, jag är ingen hejare på att uppdatera er ;)
Här kommer i alla fall förra veckans mage. Nu är vi i v. 31, hjälp - bara 9 veckor kvar!!
Detta är med andra ord taget v. 30. Som ni ser så fortsätter min mage att fullkomligt explodera och jag börjar fundera på om ultraljudet visade fel, att där kanske är två där inne, haha.. Nej, skämt åsido, där ska nog bara vara 1 =)
Har nu gått upp knappt tio (!!!) kg. Och ja, det är typ 10 kg mage.. Allt annat ser ut som tidigare, vilket är skönt iofs. Men det börjar bli tungt!

Dock inga bristningar än, peppar peppar! Hade varit fantastiskt skönt om jag klarade mig ifrån det =)


När jag själv tittar på magen i spegeln så ser den så himla fin ut, men när jag ser den såhär på foto, så tycker jag den ser förfärlig ut, hahahaha!


Förra veckan jobbade jag mycket, vilket var härligt! Kalle passade dessutom på att byta jobb förra veckan och är nu i Hässleholms möbelaffär, jag älskar det!! Det gör såklart Kalle också, han trivs som fisken i vattnet, vilket är så roligt!
I fredags passade jag dock på att bli sjuk och har varit halvkrasslig sedan dess; förkyld, ont i halsen, hostar som en tok, huvudvärk - you name it..
Först idag börjar jag känna mig lite piggare i kroppen, men en dag till hemma hade inte varit fel.

Nej, nu ska jag äta fruktsalladen och vaniljglassen, som står framför mig och väntar - yammi!
Ha det så bra! Kram på er =)

3 kommentarer:

Sanne sa...

Wow Fanny det börjar verkligen arta sig med magen din & filuren där inne ;) Hoppas att allt är bra med dig och att du blir HELT frisk snart :) Kram från Sanne / Från Au1 & Pajaslaget ;)

Sofia Lindqvist sa...

vad kul för Kalle! och magen e lika rund och fiiiin fortfarande!!! kram på er!!!

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Den är verkligen jättefin magen :) Trevlig helg. Kram Emmy