2010-03-27

Arg, ledsen och besviken

Så känner jag mig nu.
Tror inte jag har varit så ledsen som jag var tidigare idag, på flera år. Grät ohämmat hela vägen från Norra Station och hem till lägenheten, fanns liksom ingen spärr - var bara så ledsen och arg.
Jag var och skrev matteB-slutprov i morse. Hade skrivit knappt halva och hade hållt på i 2,5 timmar ungefär. Helt plötsligt lägger systemet av på den datorn där jag satt, så jag kunde inte slutföra det. Inte heller kunde jag starta om provet, eftersom man endast kan öppna provet en gång.
Och inte heller är de några tekniker eller IT-supportrar att få tag på under helgen. Vilket system liksom.. Tydligen hade det hänt något liknande förra veckan fick jag veta och då förstår jag verkligen inte hur de vågar ha det så.

Läraren får ordna upp allt på måndag, men i vilket fall får jag ju göra om det, antingen hela eller delar av det, vilket känns så himla orättvist och rentav taskigt.

Nu ska jag tvätta idag och inte heller göra något i lägenheten alls. Tänker åka ut i skogen med Yda och sedan till hästarna och pyssla om dom och bara få vara med mina älskade djur hela eftermiddagen. Tycker faktiskt att jag är värd det.

Hoppas er dag kommer bli bättre än min. Ha det så bra, kram

Nu sitter jag här, Marcus kommer inte vara hemma på hela dagen och jag är bara ledsen.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fy vad trist! Hoppas verkligen de rättar till datorerna. USCH och URK för datakrongel och prov och ännu värre en kombination av de båda. LYCKA till. kram

Alexandra sa...

åå din stackare fy vad orättvist att det skulle lägga av. Pyamasarna är begangnade så de behöver du inte betala för de får du gärna om du vill jag kan lova dig att det går jätte många. Men du gör som du vill med kläderna=) Jag tror ju att du e rädd om dem iaf=) Men du kan alltid titta vad som finns och vill du låna/köpa vad du nu bestämmer dig för så e det helt ok=) kram