2010-03-09

Trött-lus

Jag är riktigt, riktigt trött nu och funderar starkt på att gå och lägga mig.
Dagen idag har gått i ett! Klockan 8 i morse var jag hos Barnmorskan, idag var det dags för glykos-test. Det var jag och två till blivande mammor. Jag hade bunkrat upp med Stieg Larsson, Hem-ljuva-hem-tidningen och min älskade iPhone för att kunna roa mig de två timmar man bara ska sitta av tiden där, men vi hade så trevligt i väntrummet, jag och tjejerna, så jag öppnade inte mina tidfördrivande saker en enda gång - positiv överraskning!!
Dessutom var det en till positiv överraskning med själva sockerlösningen som skulle drickas, den var ju faktiskt ganska god! Smakade som mycket söt saft, dessutom iskall så den var läskande och god =)

Efter det bar det av hem där jag slängde i mig två mackor (fick ju itne äta något på morgonen i och med testet). Därefter jobb mellan 11 och 16,30. Trevlig arbetstid det där, även om jag gärna hade jobbat hela dagen, om jag kunnat.
Sedan var det hästarna som skulle få sitt och var färdig med dem vid 18.

Efter det bar det av hem till lägenheten där matematik väntade tillsammans med Mimi och vår matte-hjälp, Macke =) de var kvar till ca 21.
Slutligen nu har jag umgåtts lite med min sambo och nu går ögonen i kors så trött jag är.

Phu, inte lätt att ligga på topp jämt känner jag. Det gör jag kanske inte heller, men man försöker i alla fall.
Ha det så bra kära ni! Kram på er!!

2 kommentarer:

Sofia Lindqvist sa...

Men käraste Fanny, hur i helafriden kunde tycka den där drckan va god? Du e galen ;)

Förstår att du e trött, du håller i gång bra, din lilla arbetsmyra :)

Glöm inte vila lite mellan varven, ha det fin fint kram på dej

Alexandra sa...

passa på och villa innan bebis kommer=) man vet ju aldrig när du får vila sen. jag har tur emilia låter mig sova på nätterna=) Kram alle