2010-03-06

Kan bristningar försvinna?

För en stund sedan när jag skulle stiga upp (har jobbat inatt, och således sovit på dagen) så såg jag två små bristningar på magen, de kändes som bristningar också.
Hade hoppats på att klara mig ifrån bristningar, men men, så får det vara =)

I vilket fall så är bristningarna borta nu, är det möjligt? Det var kanske inga bristningar? De var liksom mitt på magen, så det kan inte vara sträck i huden från lakan, täcket etc. eftersom jag inte kan ligga på magen.
Jaja, borta är de i vilket fall och det gör mig inget =)

Ja, jag jobbade ju inatt, det var riktigt tufft. Trodde att kroppen skulle klara av det bättre, men det var riktigt riktigt jobbigt och jag var nästan inne på att kasta in handduken. Men det lättade lite framåt "halvtid" och jag bestämde mig för att jobba en natt till. 10 timmars tortyr, så känns det just nu, pensionärer är tunga kan ni tro..

Var precis ute och gick med Yda en sväng i solskenet. Riktigt skönt var det och jag behövde verkligen frisk luft, så härligt!!
Nu blir det lite frukost tänkte jag. Hoppas er lördag blir bättre än min och att ni får vara lediga, jag avundas er ;)

Ha det gott! Kram

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hoppas du får vara ledig lite nu och slipper nattjobbet. Själv passar jag på att vara sjuk nu när det är helg :(

Göstaz sa...

Hej vännen!
Allt bra med magen? Den börjar bli rätt tung nu va? Ni får komma förbi en dag och träffa Gösta och se vad som väntar er när den lille tittar ut =)
Hmm, det där med bristningar är ju inte så skoj, jag fick på magen men de bleknar efter ett tag. Är du orolig kan du köpa olja och smörja in så hänger huden med bättre när magen växer...
Kram Anna