2010-03-21

Min fredag kväll med vänner!

I fredags träffade jag tre underbara vänner! Vi var hembjudna till Jessica på "halv åtta hos mig"-middag. Dessutom var det Malin och Maria och så jag. Vi fyra lärde känna varandra under gymnasiet och gick i samma klass.
Försöker träffas då och då, vilket alltid är fantastiskt trevligt, och spännande - de senaste gångerna är det någon som har släppt en "bomb", alltså en stor nyhet, så även denna gång, hahahahaha.....!
Roligt är det i alla fall att ha så underbara vänner att träffa och umgås med och det är alltid lika roligt och givande för själen =)
Tack älskade Jessica för en fantastisk förrätt, varmrätt och efterrätt - yammi!

Och nu, lite bilder =)
Självklart blev det godis efter allt ätande. Vi var redan riktigt mätta, men när slinker inte godis och salta pinnar ner? Tror jag i princip rullade hem..


Malin, med ett glas rött - Malins favorit-dryck, fniss....!


Maria i grått och värdinnan Jessica i gult =)


Nu blir det lite städande för min del tror jag. Det behövs och för en gångs skull känner jag mig manad för att städa. Tror det beror på vädret, var precis ute och gick med Yda och kastade lite pinnar och det var så skönt!! Sprack upp och solen började skina lite, underbart! Nu står balkongdörren öppen och det luktar friskt och gott här inne!

Hoppas er söndag blir trevlig. Kram på er, ha det så bra!

1 kommentar:

malin sa...

Haha fin man är med det rööda i näven ;)