2010-03-08

Ryggen...

...värker så mycket idag!!
Kalle fick massera mig i 40 minuter när han kom hem, snällaste raraste han! Kan typ inte sitta ner och luta mig bakåt för det skär som nålar i ryggen, speciellt på högersidan..

Många tycker väl att man får skylla sig själv, men ärligt - jag är gravid, inte handikappad.. Gör ju saker som jag har gjort tidigare, dock försöker jag att ta det lugnare och i ett annat tempo, men ibland blir det nog för mycket, rent fysiskt.
Idag har jag jobbat större delen av dagen. Efter det mockade jag. Det gör jag ju var och varannan dag, men idag gjorde det lite ont även när jag mockade. Efter det var jag ute och gick med busan Malva och Yda. Malva-hästen var till en början ett litet aber och vi hade en regäl brottningsmatch en bit av rundan. Detta var nog inte så bra för ryggen, men det är ju lite svårt att veta innan turen. Andra dagar är hon ju som att gå i koppel med en hund, men idag var hon tyvärr inte det. Tur att hon förstår principen ganska snabbt, men idag hade jag nog behövt en lugn ur hela rundan =)

Jaja, nog om gnäll. Nu ska jag gå (ännu mer!) ut med Yda på kvällsrundan, sambon sover i soffan, ska väcka honom nu så han får ta disken, hehe..
Ha det fint och sov gott =) Kram!!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej hej!
Lite info ang kameran. Vet inte helt vad en canon 550D kostar då vi köpte ett Tameron 17*50 F2.8 till.
Men vi är verkligen supernöjda!!!