2010-03-20

v. 31

Jaha, dags igen för tjockis-magen att visa upp sig ;)
Men alltså, framifrån är den verkligen ingen höjdare. Ser ut som en fet klump med en rand mitt på. Dessutom tycker jag att jag fläskar ut i sidorna, hahaha.. Har dock en "förklaring" för det (vissa kanske kallar det bortförklaring, men inte jag!) Jag är ju faktiskt större runt om, men har behållit samma underkläder som tidigare, vilket gör att dessa sitter tightare än tidigare, det är min förklaring till det hela - håll med!




Men från sidan tycker jag nog att den ser trevligare ut. Måste ha hit sambons kusin till att ta lite fina bilder, hon är master på att fotografera. Ska minsann ta och ringa henne i veckan och höra om hon har tid för mig, innan magen blir ännu större....!




Idag, går vi dock in i v. 32 - herregud vad tiden går fort!! Jag ligger nästan alltid lite efter med bilderna, men bilderna är iaf tagna rätt vecka, även om de sen kommer upp här lite sent :P

Nu ska jag sortera tvätt, vi har tvättid om en liten stund. Ha det fint, trevlig helg på er!
KRAMAR!!

Inga kommentarer: