2010-08-09

Miltons mobil =)

Hejsan!
Vet inte om jag har visat bild på Miltons mobil som hänger över skötbordet, tror inte det? Många av er har kanske sett den här hemma ändå, men någon är kanske nyfiken ;)
Jag har gjort den själv och, om jag får skryta lite, så är den mycket uppskattad av sonen. Så fort man lägger honom där så strålar han och pratar med figurerna och prismorna, sötsnöret! Och fortsätter han vara på dåligt humör väl liggande där, så är det verkligen något som är på tok.
Jag gjorde denna när jag var höggravid och pysselsugen. Tog en promenad till blomsteraffären och köpte tjock ståltråd, band och prismor. Djuren är köpte på IKEA och sedan gick jag hem, plockade fram lite tålamod och lite redskap och satte igång. Så här ser ni resultatet =)


3 kommentarer:

Jennie sa...

den är verkligen jätte fin. det kanske är det som du ska göra;) när ska vi rida ihop nästa gång, tänkte kanske för Betty? är du hemma imorgon så kan jag passa milton och du målar:) vi hörs kram på er hela familjen

lina sa...

åh den är ju hur fin som helst kära du <3

Camilla sa...

Så fin mobil du gjort Fanny