2010-08-19

Anna

Ikväll gick det verkligen upp för mig att Anna snart åker, igen..
Första resan hon gjorde var riktigt jobbig för mig. Saknade henne massor och mådde inget vidare.
Resan efteråt gick betydligt lättare för mig här hemma. Hade så mycket annat att syssla med så tiden gick fort, tack och lov! Hon var borta 4 månader ungefär bägge gångerna, om jag inte minns helt tokigt.

Nu åker hon då snart en tredje gång. Denna gång är det inte bara resa och ha kul, utan utlandsstudier. I ett halvår. Sex månader. I Taiwan.
Fick ett så fint SMS av henne nu ikväll. Ett par tårar föll och då gick det upp för mig att hon snart åker igen. Vet ju att tiden går fort när hon är borta. Och nu har jag ju Milton, vilket innebär att tiden kommer gå ännu fortare (på gott och ont, känner så med väldigt blandade känslor...).
Dessutom har jag fått så många andra vänner under de senaste två åren, vilket känns underbart! Anna är alltid Anna och henne kommer jag sakna så himla mycket.

Nej, nu ska jag gå och sova, imorgon ska jag träffa Anna, vilket ska bli underbart!! Längtar redan massor =)
Ha en skön natt, kramar på er och ta hand om er!

Inga kommentarer: