2010-08-22

Min Milton =)




Hej på er!!
Milton blir bara större och större och utvecklas verkligen hela tiden, vilket är så fantastiskt roligt att se och stolta är vi över alla hans framsteg!!
Se bara vad duktig han börjar bli på att ligga på magen, han blir starkare och starkare. Kan prata om honom och allt han gör hur länge som helst, men alla tycker kanske inte att det är lika roligt att lyssna på. Nog för att bloggen är högst frivillig läsning, men det är ändå inte det samma att läsa som att uppleva "live" ;)

Veckan som kommer har jag hur mycket som helst att göra! Vilket påminner mig om att jag verkligen behöver införskaffa en kalender. Trodde inte att jag, under min mammaledighet, skulle säga det men det är sant, jag måste köpa en!!
Ska träffa vänner imorgon, på tisdag ska jag först till barnmorskan och sedan träffa ett par tjejer (och deras småttingar!) från föräldragruppen, senare i veckan ska Milton vaccineras (vilket jag är lite nervös över!). Nej, imorgon blir nog en sväng ner på stan och köpa kalender, helt klart.

Igår var Jennie och Nick här. Vi åt gott (skryter lite här med mina färdigheter i köket, hahaha..), hade lika trevligt som vi brukar och så spelade vi spel, vilket var riktigt roligt! Detta vill vi göra om snart igen, vänner!

Nej, nu ska jag dricka mitt te och fortsätta titta film. Hoppas er helg har varit bra. Ha det gott, kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt man kan vara! Vilken gullig son du har Fanny:)

Matilda sa...

Jag bara älskar den bilden på honom! Han är så himmla söt där =)
Kram