2010-08-18

Föräldra-träff!!

Hejsan alla!

Idag har Milton och jag haft en riktigt, riktigt bra dag. Vågar nästan påstå att detta är en av de bästa dagarna vi haft tillsammans, han och jag! Alla dagar är toppen, men vissa är mer speciella än andra. Han har kunnat sova på dagen, vilket i vanliga fall är ett bekymmer - han gillar att vara med och vill inte missa något. Men idag har han verkligen kommit till ro och sovit ordentligt. Till och med ordentligt i min famn, vilket varit så underbart härligt!

I eftermiddags var vi på föräldraträff med ett gäng bebisar, mammor och några pappor. Det var skitroligt och vi pratade en hel del och våra små. Vi var dessutom några som stannade kvar efteråt och traggade vidare lite. Vi är några som ska träffas såhär någon gång i månaden. Jag älskar sådant och nu har man så mycket gemensamt.
Jag var lite orolig över hur det skulle gå med Milton, han kan ju skrika rätt ordentligt ibland, fniss.. Men han sov första timmen, sedan låg han i min famn och mös, tittade på de andra bebisarna och mot slutet vågade jag till och med lägga ner honom i "pölen" (den där madrassen med höga kanter) med de andra bebisarna så vi kunde fota dem - och han gillade det!! Låg och tittade på kompisarna och skrattade!!

Ikväll var vi ute och gick i skogen, jag, Yda och Milton medan Kalle spelade fotbollsmatch. Så skönt att komma ut mellan skurarna, friskt och skönt =) Sedan var det dags att sova för Milton och även det är en fröjd! Han är en pärla! Efter hans kvällsmat så är det ny blöja och ner i sängen, napp i munnen och snuttisen över nappen och bredvid ögonen så somnar han inom 5 minuter!
Nej nu ska jag sätta mig med en stor mugg te - underbart! Ha det så skönt alla. Kram på er!

1 kommentar:

Marre sa...

Låter som att ni haft en härlig dag. Vilka fina bilder du tagit på Milton, han är ju så söt att man bara smälter när man ser bilderna :)