2010-08-29

Fullspäckad vecka!

Det har jag framför mig, men en ganska rolig sådan ändå på något vis =)
Måndag: Ner på stan och fixa lite inför helgen (baby-sim-byxor och dop-grejer). Även köpa mig en kalender!
Tisdag: Kalle och jag ska förbereda ytterligare lite inför helgens bravader. Även försöka hinna med baby-café på Familjens hus på eftermiddagen.
Onsdag: Baka, viktigt viktigt.....!
Torsdag: Vet inte än.
Fredag: Ladda inför helgen ;)
Lördag: Babysim (ska bli så jäkla spännande!! Sedan förbereda massor inför söndagen.
Söndag: Miltons dop med början klockan 11 i kyrkan. Där efter mat och mys med släkt och vänner i församlingshemmet =)

Sååå, så mycket blogg vet i tusan om jag hinner med i veckan ;)
Idag var det loppis. Skitroligt! Eller ja, kanske inte just loppisen i sig, men att tragga med folk!! Jag, Mimi och Milton var där. Och mamma mötte upp oss sen =) Det enda vi fick med oss tillbaks var munkar. Räckte gott och väl, så sanslöst mycket folk så vi orkade inte riktigt titta ordentligt.

Nej, sängen kallar. Veckan börjar i morgon. Kan nästan känna att jag längtar till exakt om en vecka, då lugnet lagt sig efter denna veckas bravader. Missförstå mig rätt, det är roligt att ha lite att göra, men jobbigt samtidigt. Speciellt eftersom jag har fått för mig att baka till dopet, hahaha... Jag är som sagt ingen hejare på sådant ;)

Sov gott och hoppas ni alla har en skön vecka framför er. Kramar!

2 kommentarer:

Jennie sa...

jag vet vad du kan göra på torsdag: baka och bjuda mig:)
hahhaha

Fanny och Marcus sa...

Fniss! Är du ledig på torsdag? Eller när kan jag bjuda dig på fika under morgondagen? Kramar!