2010-08-13

God morgon!

Fredag idag och det betyder snart helg. Inte för att det spelar mig så stor roll i dagsläget, eftersom jag går hemma. Men det är ändå en viss känsla när fredag kväll infinner sig.
Lite uppdatering kring köket vore kanske på sin plats? Nu är all köksinredning färdigmålad. Det ska införskaffas kakel med tillbehör så vi kan kakla och så ska vi försöka höja diskbänken till standardmått. Detta ska vi försöka hinna med att göra innan sambon åker till Norrland i mitten av september.

På tal om hans tripp till Norrland så är jag allt lite nervös inför detta. Jag ska vara själv en hel vecka med Milton och Yda. För det första har Kalle aldrig varit borta från mig en hel vecka (jag har rest utan honom, men inte tvärtom, hehehe...), så bara det känns lite konstigt. Fortsätter dock Milton med detta härliga humör så ska det inte vara några konstigheter. Hans magont har så gott som släppt, nu är det ara lite humör från hans sida som ställer till det ibland i kommunikationen mellan oss ;) Det gör inte så mycket, lite charmigt är det allt!

Nej, nu ska unge herr Lindborg snart äta frukost och sedan ska väl jag också passa på att slänga i mig lite mat.
Ha en härlig fredag och hoppas helgen blir till belåtenhet! Kram på er =)

1 kommentar:

Ann sa...

Hej Fanny

kikar in här och säger lite sent Grattis till fina sonen. Hittade din blogg och kikar in här lite då och då.
Jösses så fort tiden går, kusinbarnen är stora o jag så klart äldre..:)

Ha det fint med man,barn, djur o livet

Kram från kusin Sandras mamma