2009-08-25

Löning =)

Det är väl underbart!
Såhär när man har levt på minimum ett år som student och bara en i hushållet som jobbat, så skulle jag ljuga om jag sa att "riktiga" lönen som kommer nu inte är viktig.
Idag har jag bara njutit av fulla drag. Först jobbade jag, vilket var trevligt!
Efter det så pysslade jag lite med hästarna och Yda.
Jag körde sedan och storhandlade, vilket brukar vara min uppgift efter att lönen har trillat in på kontot. Inte mig emot alls, då det är bland det bästa jag vet. Tycker det är mysigt att strosa runt på Maxi, kolla erbjudanden, jämföra märken, titta på folk och hoppas att jag inte känner någon, för väl där vill jag bara gå i min egen lilla värld =)

Nu har jag och M hyrt film, väntar med spänning på att
Män som hatar kvinnor, av Stieg Larsson ska släppas i videobutiken, men till dess fick en annan film följa med oss hem. Detta är vardagslyx för oss, tillsammans med vars en stor mugg te (alla som känner mig vet att jag måste dricka te ur stora muggar och alltid ur favoritmuggarna!), ett par diegestive med smör och ost på, yammi!
Ha en underbar tisdagskväll, kram på er!

Inga kommentarer: