2009-08-20

Härom dagen var jag med och skrev historia!

Natten mellan den 17 och 18 augusti skrev jag historia =) Jag och en annan jobbade den absolut sista natten någonsin på Klockaregården. Den 18 flyttade alla våra boende till nya Sjögläntan så även då skrev jag historia eftersom jag fick vara med och arbeta första natten på nya stället, haha.. Lite häftigt ändå!

Jag har i princip arbetat dygnet runt nu i några dagars tid. Jobbigt, men ändå helt okej. Förskolejobbet ger mig en sådan energi och jag tycker mycket om det!

Idag är jag faktiskt ledig, första dagen på länge. Så idag ska jag storstäda hela lägenheten, det behövs vill jag lova. Tråkigt att göra, men det blir så fint efteråt och fint lagom till helgen.
I helgen ska jag och Kalle ha kräftskiva. Ska bli roligt. Fast det blir nog bara han och jag. Vi har inte frågat några andra, vet egentligen inte riktigt varför, det är mysigt att bara vara vi, dessutom blir det fler kräftor åt oss, hahaha!

Nu ska jag fortsätta kika runt lite i datorn. Ha en bra dag, kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

naw..ni är väl för söta...
Jag o Totte hade ju oxå egen kräftskiva för ett par år sedan.
Vi orkade inte skala så vi köpte stjärtar i lake och gjorde egna hattar av vanligt ritpapper och kritor!
Super mysigt!
Hoppas att ni får en bra kräftskiva!
Kram