2009-08-10

Livet är mer värt...

...än att gå och tänka på alla andra. Ibland är det dags att tänka på sig själv. Det har jag gjort nu och därför till 100% bestämt mig för att hoppa av skolan.
Det är dags att jag gör något som jag verkligen vill. Vad det är, det har jag ingen aning om än, tyvärr.

Det löser sig och det är hög tid att jag vågar satsa och gör något som jag brinner för och blir lycklig av.
Enda anledningen till att jag har gått kvar så länge som jag har gjort, är eftersom jag har så himla bra klasskompisar som jag kommer sakna så fruktansvärt mycket. Vi kommer hålla kontakten ändå, det är jag helt säker på. Men inte så ofta som innan, vilket gör mig ledsen och det dåliga samvetet gnager långt in i själen - det vore konstigt annars.
Men jag måste göra detta och vänner förstår, det är jag säker på.

1 kommentar:

AS sa...

Det löser sig:) Du e fortfarande ung;)