2009-08-30

Loppis!

Idag var det då äntligen dax för årets Vinslövs-loppis!!
Älskar loppis, men kan ändå inte låta bli att skämmas över folk som slår sig fram, springer in och blir som tokiga för att komma först fram till olika saker och attiraljer.

Jag och Kalle (som för övrigt håller på att vilja sjunka under marken när han är på loppis, han hatar det..) var där strax efter öppnandet, vilket var ganska lagom, även om folk fortfarande var som tokiga!

Jag köpte två fin-fina stolar som ska göras vid, målas om och bli fina igen. Mamma köpte mig även en ljusstake som jag tyckte påminde om ljusstakar från märket House Doctor.
Bilder kommer, men inte idag för jag har precis kommit hem, är trött och ska jobba tidigt imorgon bitti.

Måste även gratta min svärmor som fyller år idag, grattis!!
Hoppas ni andra har haft en skön helg, kram på er!

Inga kommentarer: