2009-08-21

Yda i ny frisyr!

Okej, bilderna är tagna innan hon klipptes, haha.. Tyckte bara att de blev så söta! Hon var trött igår och kelen mest hela dagen så vi passade på att ta lite söta foton. MEN, jag klippte faktiskt henne igår och till och med då lade hon sig ner och sov och bara njöt - vilket är ovanligt för Yda tycker inte om att bli klippt. Vet egentligen inte riktigt varför, det är väl som med många andra hundar - tycker inte om när sådana saker blir gjorda på kommando. Jag inbillar mig i alla fall att det beror på det.
Fin blev hon i vilket fall, jag blev jättenöjd och Kalle med. Han var helt emot att klippa henne från början, men han har nog ändrat den inställningen (tack och lov!) för han sa igår att han tyckte hon blev fräck och är riktigt tuff när hon är nyklippt. Visst måste han ha ändrat inställning??






Idag blir det till att handla lite mat och framför allt - kräftor till imorgon! Sedan ska jag köra till Vinslöv och fixa lite med hästarna, kanske hälsa på mina föräldrar också, om jag hinner.
Ha en bra dag, vänner! Kram!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej kusin! Jag hittade din blogg för ett tag sedan men har aldrig lyckats kommentera=) nu gör jag ett nytt försök! Jag tror nog det va allra bäst att hoppa av. Det blir mycket studieskulder och då vill man ju åtminstone ha någon form av utdelning! Det man kommer jobba med i framtiden det ska man trivas med och brinna för. Lite som en passion. För man kommer spendera mycket tid på sitt jobb=) Jag tycker du gjorde helt rätt! Tänk mer på dig själv. Vad vill just du göra? För detta är ditt liv och det är upp till dig att bli lycklig.

Väldigt väldigt söt Yda är förresten=) man blir ju knäsvag!

Hoppas allt är bra med dig, tycker om att följa bloggen, blir lite som en kontakt ändå ju!

Kramar