2009-08-27

Fynd, kanske?

Hejsan! Igår var jag på loppis och fyndade, hoppas jag i alla fall =) Dessa två lampfötter köpte jag för 50 spänn stycket. Dock var där inga skärmar till, men jag kan tycka de är vackra som de är, med en fin glödlampa i kanske?
Det var lite roligt för det visade sig att mamma har en likadan, fast mörkare och det är en IKEA-lampa. Det ska ju vara en glas-skärm till, så vi får se om vi hittar skärmar, annars ska de vara som de är.
Blev så glad när jag hittade dem, eller när Kalles mamma hittade dem "Titta Fanny, det står ju ditt namn alla redan på dem!", ja det har du rätt i, sa jag och slog till!




Annars idag har jag inte gjort så mycket, har varit så trött och bara jobbar arbetat två timmar, måste vara värmen!
Ikväll ska jag ut och springa lite tror jag och titta lite TV. Kalle är och tränar fotboll så än så länge är här lugna gatan =) Ska nog försöka ta och röja lite i hemmet också, här är stökigt och jag känner att jag behöver diska lite.
Ha en fortsatt skön kväll, kram!

Inga kommentarer: