2009-08-09

40 timmars vakenhet

Det sätter sina spår, hahaha..
Jag jobbade i natten till igår, vaken natt. Sedan gick jag av 07,00 för att åka ner och ta hand om mina hästar. 09,00 var jag hemma hos mina föräldrar och åt frukost.
Vid 11,00 åkte vi till stranden; jag mamma, Mimi, Kalle och Alexander, på stranden träffade vi faster Eva och kusin Johanna. Jättehärligt och jag var oförskämt pigg!

Vi åkte hem runt 15,00 igen för att göra oss i ordning. å kvällen bjöds det på grillat och god dricka hemma hos Alexander. Mycket folk och riktigt trevligt, precis som vanligt =)
Efter det bar det av vidare ner till festivalen här i stan. Och jag var inte i säng förrän 04,00.

Idag har jag därför itne gjort många knop. Sov till 13 (!!!!) då vår tvättid började. Jag var med och skötte tvättandet, men mellan passen låg vi båda i vars en ände i soffan och tittade på reprisen av Sommar med Ernst (som faktiskt är bland det bästa jag vet!) och även någon film. Mysigt!

Jag ringde min pappa innan idag, eftersom han är gräsänkling några dagar nu, och bjöd in oss på middag där. Han bjöd oss på äggnudlar och kina-röra, som bara är så himla gott!!

Nu ska jag ducha och sedan sova, jag behöver verkligen det! Ha det så bra. Kram!

Inga kommentarer: