2009-08-28

Heldag med pappa =)

Det har jag nästan haft idag. Imorse gick jag upp, åt frukost, gick ut med bus-hunden.
Pappa och jag bestämde att jag skulle hjälpa honom att hämta hem bilen från servningen så jag hämtade honom i Vinslöv, körde in till stan och storhandlade med honom innan vi hämtade bilen.
Sen körde vi hem och fikade med Mimi för att sedan, pappa och jag, köra och hämta honung utanför Vinslöv (äntligen fick både föräldrarna och Mimi och jag hem honung, som jag har längtat efter världens bästa honung!!). Sedan körde vi och handlade svamp och köttfärs för det glömdes när vi storhandlade.

Efteråt körde jag och Mimi till stan en sväng, jag behövde en ny klänning då jag ska iväg på middag på torsdag och födelsedagsfest nästa lördag. Hittade en underbar svart klänning - mamma förklarade den som klassisk, men ändå lite "raffig" - fräck förklaring va?
Körde sedan tillbaks till Vinslöv (för tredje gången idag, miljövänligt, nej...!) där jag åt middag med föräldrarna och Mimi och hängde där i ett par timmar till.

Nu ska vi snart sova, för vi ska iväg hela dagen imorgon och sticker tidigt. Ha det fint, kram!

Inga kommentarer: