2009-04-10

Igår..

..var vi i Sölvesbog hos Kalles föräldrar och de flesta systrarna, i husvagnen =) Åt och drack gott och hade super-trevligt. Alexander var såklart också med, hahaha..

Idag skiner solen och jag, tillsammans med Tilda (Kalles nästyngsta syster) ska snart bege oss till hästarna. Har i hemlighet tänkt hålla en lektion för henne och hästen idag, hoppas hon är sugen på det, men det tror jag nog. Det brukar ju vara uppskattat, så..

Förresten har jag idag varit grymt flitig! Var och tränade i morse, redan vid 8,15, nice! Gäller att skryta lite, de få gånger det väl händer. Men jag har bestämt mig, det ska minsan ske
oftare, för det är riktigt skönt!! Alexander hängde på, Kalle var för trött, muhahaha!!

Nu ska vi ha såhär mysigt! Ha en fortsatt bra dag och förhoppningar med mycket sol! Kram!!

2 kommentarer:

malin sa...

Haha, du känner mig Fanny, precis så kommer det bli :)
Jaa, lite hallsnack kan verkligen behövas haha!!! Jaa, underbart var det med vin på balkongen! Måste införskaffa mig utemöbler så kan vi sitta här med och pimpla vin! :D

Ingrid sa...

Det ser ut som sommar på bilden, är den tagen nu? Hos oss snöar det och är full vinter.

~Livet i byn