2009-04-23

Off

Off, har jag varit hela denna vacka känns det som. Men imorgon är det sista dagen på praktiken, vilket känns både tråkigt, men också skönt!
Har inte tränat något alls denna veckan, dåligt men sant. Dock var jag och vännen Malin ute och gick ikväll, vilket var riktigt skönt. Dock var det inte av anledning till att ut och promenera, utan vi skulle gå och hämta hennes cykel hos en annan vän en bit bort.

Idag har jag varit duktig och damsugit älsklingens bil. Ska ta min egen också i dagarna. Vi har dealat (heter det så?) denna vecka, jag tar insidan på bägge bilarna, och han tar utsidan på dem. Jag gillar den dealen, och så gör även han =)

Nej, nu borde jag verkligen gå och sova, ska upp tidigt imorgon. Har köpt glass till "mina" elever och choklad till "mina" kollegor, hoppas det duger! Ha en god natts sömn, kram!

Inga kommentarer: