2009-04-12

En riktig söndag

Det är vad vi har haft idag, haha.. Med andra ord - inte gjort något viktigt alls =)
Jag var inte i säng förrän 6,30 (!!!) i morse, galet, men så var fallet. Efter att ha förbrukat mycket alkohol och ätit god mat med älsklingen och vännen Alexander, varit ute med dem på krogen och haft riktigt roligt, så stöp jag tillslut i säng.

Dock vart jag upp redan (blir det ju, med tanke på när jag gick och lade mig) 10,45. Först uppe, såklart, så jag tog Yda på en promenad, och mådde fantastiskt bra med tanke på antalet sovtimmar, och alkoholen i min kropp, hahahaha..

Efter det var det frulle och sedan degde vi framför TV'n en bra stund. Vi bestämde oss tillslut för att åka till McDonalds, alltid gott med riktigt onyttig mat när jag är lite sliten. Sedan hem till Alexander där vi spelade kubb med hans syster.

Tillslut for jag till stallet, när jag väl var körduglig. Red det hårdaste passet dressyr med Armani, någonsin efter operationen (opererades för snart 2 år sedan, gud vad tiden har gått fort!). Kändes härligt, men ibland blir jag grymt osäker på hans gångarter. Antingen så känner han sig fortfarande mycket begränsad, eller så är det helt enkelt så att jag fortfarande itne har vant mig riktigt vid hans "nya" rörelsemönster, och därför inte riktigt hänger med. Jag hoppas självklart på det sistnämnda!

Nu ska jag kolla lite TV innan det blir sängen igen. Ha det gott! Kram F

Inga kommentarer: