2009-04-06

22 år...

...blir jag idag! Grattis till mig själv!

Hade släkten här igår, de har inte varit här sedan vi flyttade hit, så det var extra roligt. Saknade dock mormor, morfar och farfar-Åke, som oturligt nog var sjuka alla 3 =( Men kusiner, faster, farbror, farmor, mamma, pappa, syster, svåger, jag och Kalle var här, så det vart fullt hus ändå!

Jag fick en stavmixer, små söta skålar, blomma med kruka till balkongen och så lite pengar.
Idag började dagen verkligen helt fantastiskt och min underbara sambo hade verkligen överträffat sig själv. Han vet hur jag vill ha det, tydligen.....!
Han kom in en regäl frukostbricka (te, mackor och digestive-kex och flagga!) och sjöng "ja, må hon leva" hela första versen (Kalle hatar sådant, så därför var det verkligen lite extra.
Öppnade då presenterna från honom först och fick underbara glas från Boda Nova, de röda (men shit, vad heter dem?!), har i alla fall dubbel uppsättning av de gröna sedan tidigare, så nu fick jag dubbel uppsättning av de röda. Dessutom fick jag en Blender, vilet jag har velat ha hur länge som helst, blev jätte-glad, fina Marcus!

Sedan låg där en present till, ett stort paket från våran bästa vän/extra-sambo Alexander. Jag var duktigt nervös över denna då det har smusslats väldigt mycket kring denna och planerats mycket. Men ja, jag öppnade den och i den låg ljusstaken som jag har velat ha i ett halvår, minst! Blev både arg och överlycklig så samma gång, galna han som köper så underbara presenter till mig!!

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och äta mat. Ännu mer presenter blir det då, så bilder på allt kommer senare idag eller efter presentutdelningen imorgon (då Kalles släkt kommer hit). Phu, det är galet, men ack så roligt att fylla år!
Ha en fortsatt bra dag! Kram på er!!

1 kommentar:

lina sa...

vilken snäll sambo du har =) tänk om Andreas hade varit så romantisk haha kramar