2009-04-08

Födelsedagen i bilder!

Hejsan! Fyllde ju år den 6/4 och det har ju varit lite kalas sedan dess, därför har det inte bloggats så mycket, men nu så!
Såhär het (not!) är man på födelsedags-morgonen; trött, både jag och Yda =) Men älsklingen var så duktig på att sjunga och ordna frulle på sängen, yammi!



Något piggare, vid frulle-bordet med te-mugg och flagga i högsta hugg


Denna fin-fina blender fick jag av sambon, ska bli roligt att prova den!

Fick även dessa hel-snygga glasen, har de gröna, dubbel uppsättning, och eftersom han vet att jag älskar rött så köpte han dessa, söta han !!

Det är denna ljusstake som jag har suktat efter sesan tidigare i höstas, råkade också nämna det för samo och för vår bästa vän Alexander, vilket han kom ihåg. Så galna Alexander köpte denna åt mig, han är tokig, för den är ju inte billig direkt.....!! 50 cm hög, men gör sig inte rättvis på bilden, men den är så fruktansvärt fin, älskar den!

Och av mina underbara svärföräldrar fick jag denna 60 cm höga kandelaber (stavas det så?). den är ruggigt fin och gör sig för tillfället fantastiskt fint i vårt sovrumsfönster, där den får stå till förändringar sker och fler "avställningsytor" (muhahahahaha!!) har införskaffats

Igår fick jag även presentkort, en supersnygg tröja, godis, ett inramat foto på mig och Kalle, en film en skruvdragare.. Hm.... det mest övergripande tror jag, sedan får man alltid så mycket annat, men orkar inte gå och kolla eftersom presenterna nu är undansatta.

Nej, ha nu en fortsatt god kväll! Kram på er =)

3 kommentarer:

lina sa...

gud vilka underbara presenter =) och du är alltid lika söt som vanligt kramar sis

Inspirera Mera sa...

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter du har fått!

Svar: Ja visst blev deras kök fint! Kram Sandra

malin sa...

Tss du har det bra du, men två sambosar :) Haha! Händer i helgen?!