2010-09-19

Val 2010

Idag röstade vi. Känns bra att ha gjort det och är stolt över att vi får chans att göra det. Milton fick följa med, så han lär sig hur det fungerar till det är hans tur om sisådär 20 år ;)
Dock ser det inte ut riktigt som jag vill just nu i valvakan, tyvärr. Dessutom skrämmer det mig att Sverigedemokraterna får mer och mer inflytande och kanske kommer med i riksdagen framöver.

Nog om det. Igår fyllde världens bästa Syster Mimi år, 20 år! Detta firades större delen av dagen, först med släkt och sedan med vänner. Milton var duktig och så fin i sin body med "inbyggd" slips ;)Stora, fina killen satt i egen matstol och tyckte det var toppen!!
Innan kalaset var det baby-sim för mig och min Milton och våra vänner Elin och Jörgen och deras flicka Tilde. Första gången slutade det ju med att Kalle och Milton fick gå upp ur bassängen för Milton skrek så hemskt, men denna gång var han verkligen i sitt esse och verkligen älskade det!! Hade ett lite annorlunda upplägg innan badet, än förra gången.

Dessutom kom världens bästa Man hem igår från Norrland, äntligen och som jag har saknat honom!! Nog för att jag har hållit mig sysselsatt under större delen av tiden som han var iväg, men nog var han saknad ändå. Ikväll har vi ätit kväll har vi ätit gott och myst framför TV'n i soffan. Passade på att tvätta lite också, när man ändå är hemma så får man ju passa på. Har haft en toppen-kväll, men nu har Marcus gått och lagt sig, jag och Milton är vakna, men snart hoppas jag på att Sötsnöret blir trött och vill sova för natten. Jag behöver nog också sova lite känner jag.

Hoppas allt är bra med er? Kram på er!!

Inga kommentarer: