2010-09-03

Marcus!

Just nu har jag mycket att fixa, framför allt med helgens dop (har som vanligt kanske tagit på mig för mycket att göra). Men jag är också lite (mycket!) orolig över att jag ska vara själv en vecka med Milton och Yda då Kalle är i Norrland, han åker nästa helg. Har haft svårt att sova 2 nätter nu och kanske sovit 5 timmar sammanlagt per natt och ingenting under dagen igår och det lär inte bli något sovande under dagen idag heller.
Och igår kom vi, som vanligt, hem ganska sent. Dock var det två saker som verkligen förgyllde min kväll igår. Först och främst hoppade jag upp på min Armani och allting bara klickade och kändes helt underbart. Kände mig som ett barn på julafton och var helt salig!!
När vi sedan kom hem så stod där ett paket på köksbordet, så himla fint inslaget och ganska tungt. Det var min underbara Marcus som hade köpt en present åt mig. Ja, en bild säger mer än tusen ord, eller hur är det man brukar säga? Här får ni i alla fall 3 bilder på vad jag fick.
Jag blev verkligen rörd till tårar och blev så glad. Där bor nog allt en liten romantiker i honom ändå ;)







Det är en liten ask och inuti den låg det lilla hjärtat. En söt liten kärleksförklaring som verkligen betydde så mycket för mig. Det är så viktigt att inte glömma bort varandra. Ibland är vi lite dåliga på just det där. Inte för att man tvunget behöver gå och köpa saker till varandra. Det kan gott och väl räcka med en gest, ett par ord, en god middag eller komma hem till ett välstädat hem. Marcus vet hur mycket jag älskar små överraskningar i vardagen och detta var verkligen en sådan. Är så glad över att jag har honom. Han är världens bästa och jag skulle inte kunna tänka mig någon annan i mitt liv!

Inga kommentarer: