2010-09-12

Gräsänka =(


Hej på er!
Är inte så bra på att uppdatera bloggen just nu. Det beror på att jag har en del att göra och sedan i fredags kväll har jag varit gräsänka. Kalle är i Norrland och jagar och jag hoppas på att han kommer hem nästa lördag, annars blir det nästa söndag. Saknar honom mycket och det är lite meckigt att få ihop dagen när man är själv. Tack och lov var världens bästa Jennie och Nick här i lördags kväll och umgicks med oss och igår var Alexander här så jag har inte behövt vara själv en enda kväll. Yda behöver ju komma ut och så med, men än så länge fungerar det bra.
Igår var jag och Milton tillsammans med vänner på bröllop! Det var Maria och hennes Olof som gifte sig! Det var verkligen jättefint. dock fick jag och Milton gå ut ur kyrkan, han tyckte det var läskigt med all musik, men vi stod utanför och kikade in så jag missade inte så mycket =)
Såhär fina var vi innan vi skulle åka. Har fler bilder som nog kommer upp, men de är inte upplagda i datorn än. Min fina syster har sytt klänningen jag har på mig. Milton fick ha haklapp här en stund för mitt kräk-barn hade precis ätit och jag ville skydda hans fina kläder lite ;)




Han hade samma fina kläder på dopet, när han inte hade dop-dräkten. Så stilig han var i vita byxor och skjorta, min prins! Här är han helt utslagen efter dopet, men bilden är så rar!




Nu ska jag hoppa in i duschen, får passa på att duscha medan lille herr Lindborg sover =) Det är så bra nu med våra fina glasdörrar i duschen, med öppen dörr så ser jag ända bort till TV-rummet och Milton sitter (som vanligt!) och sover i sin baby-sitter så jag ser honom hela tiden. Annars hade jag blivit super-stressad!! Sedan ska det plockas iordning, diskas och göras lite fint här hemma, det behövs!
Hoppas er helg har varit, och är fortfarande, bra. Min har varit bra, fast bäst hade den varit om Marcus varit hemma....!
Ha det fint alla vänner! Kramar!!

Inga kommentarer: