2010-09-06

Generationer

Ännu mer foton från dopet.
Togs massor med foton, bland annat togs det på gudföräldrarna, min syster Mimi och våd bästa vän Alexander. Och mina favoriter - generationsbilder!


4 generationer Marcus mormor och morfar, hans mamma han själv och hans son



Samma uppsättning här, fast på min sida med min mamma, mormor, morfar och Milton



Och så 4 generationer på andra sidan med min farmor, min pappa, jag och min Milton



Och så Milton tillsammans med hans gudföräldrar =)

4 kommentarer:

Jennie sa...

vilka härliga bilder! man blir så glad av att titta på dem. pussa milton från mig. kram

Marre sa...

Åh vilka fina bilder från dopet! Verkar som att allt blev toppen, härligt!

Ang. din kommentar om hösten vid havet så har du alldeles rätt i att det nästan är mysigare att gå ner där nu när det blåser lite och kylan biter tag i kinden.

Jag bloggar i min gamla blogg nu (frucullin.blogspot.com). Jag har lagt till din blogg i min lista och vill du att jag ska ta bort den, är dte bara att säga till :)

Kram Marre

Marre sa...

Klart att du också får lägga till min blogg :)

Glömde säga en sak i min förra kommentar, vilken fin dopklänning Milton hade på sig!

Tvilling sa...

Tur för dig att du är så duktig på att lägga upp bilder så jag får vara lite delaktig <3 Saknar dig hjärtat!