2010-09-16

Borta bra men hemma bäst...

Hejsan!

Har sovit i Vinslöv nu 3 nätter, skönt att slippa vara själv när Kalle är iväg. Och nog har jag haft att göra alla kvällar han har varit borta. Skönt faktiskt att sysselsätta sig, jag saknar ju min Marcus och därför är det roligare att ha lite annat att tänka på =)

Men ikväll har jag varit själv, första kvällen sedan i fredags. Och det har varit riktigt riktigt skönt! Jag älskar verkligen att träffa folk; min familj, Kalles familj, vänner, mammagrupps-vänner osv, men ibland är det underbart att få rå om sig själv. Milton har varit på ett strålande humör sedan vi kom hem så jag hoppas denna natt blir bättre och lugnare än förra, då han verkligen höll låda, lill-prinsen ;)
Vi har verkligen haft så mysigt ikväll, kollat Idol, lekt och pratat. Sedan åt han runt 21 och somnade sedan i min famn. Nu har kvällen vigts åt tv-tittande och mys med min Yda. Ska ta en sen macka, diska Miltons flaskor och sedan duscha innan sängen kallar. Jag är verkligen en kvällsmänniska och nu är jag verkligen igång på dygnet, varför då sova riktigt än?!
Egentligen borde jag väl sova, imorgon är en ny dag med en pigg Milton och jag har hundra saker att göra imorgon också (som vanligt!), men nä, duscha måste jag och äta med, får väl skylla mig själv som inte går och sover tidigare om kvällarna.

Hoppas ni alla mår bra. Sov gott, kramar!

Inga kommentarer: