2010-09-26

Bästa välkomnandet!

Kom hem inatt vid 01,30 efter en jättetrevlig kväll med Malin och Sandra, tack tjejer! Väl hemma möttes jag av en sovande familj, nåja möttes och möttes ;) Men Milton höll på att vakna så jag borstade tänderna och blandade till en flaska mat åt honom och sedan gick vi ut i soffan och myste en stund. Han somnade på min axel och där satt jag och bara njöt en bra stund innan vi gick in till sängarna och la oss - bättre avslut på en trevlig kväll vet i tusan om det finns!!
Sedan sov jag ända till 10 i förmiddags då kalle och Milton gick upp och höll morgon själva tre timmar tidigare ;)
Kalle jobbar nu, Milton är på gång att somna och jag tänkte betala de där trista räkningarna, men det måste väl göras och i detta hem är det min uppgift (kontrollfreak?! Japp!).

I eftermiddag ska vi på kalas. Kalles syster Alexandra fyller 25 år idag. Grattis önskar vi till Syster/svägerska/Moster från oss här i stan!

Ha en härlig söndag. Kramar!