2009-11-26

Varit iväg =)

Hejsan!

Jag har varit i Växjö och samlat på mig lite ny energi, hos min bästa vän Anna. Så himla härligt att få komma iväg en sväng. Åkte upp dit igår och kom hem idag. Lite lagom att komma iväg sådär ett dygn och bara må bra för att sedan komma hem med energi igen som man inte hade innan. Sedan kallar ju vardagen med djur, hem och jobb och då får man åka hem igen. Dessutom skönt att åka mitt i veckan faktiskt, tyckte det passade kanon och det var lagom med folk på tåg och överallt annars med.

På tal om tåg, när vi bägge skulle åka till Hässleholm nu så var tåget försenat med över 1,5 timme. Det är verkligen så tråkigt när det blir så. Nu menar jag ju inte att någon kan hjälpa det, men lite trevligt bemötande och lite information om läget är väl inte för mycket begärt ändå?

Detta är förresten vi, taget för ganska så längesedan, jag i rött och Anna i svart.



Kalle och jag tänkte egentligen att vi skulle ha mys-kväll, börja så smått med att julpynta (vi får köra en kompromiss då jag absolut inte vill pynta förrän tidigast lördag, helst söndag och då enbart stjärnor och adventsljusstakar etc. medan Kalle vill pynta fram allt och helst ha det gjort typ förra helgen - Kalle älskar julpynt, hahaha..). Men han fick rycka in och jobba ikväll så det blir en lugn hemmakväll framför TV'n, men först ska jag packa upp och städa iordning här en hel del.

Ha det underbart tills vi ses igen, och sen med såklart ;) KRAM!!

Inga kommentarer: