2009-11-13

Tråk-dag..

Har så mycket att stå i idag, och enbart tråkiga saker nästan vilket inte gör mid motiverad direkt.. Har en hel del viktiga samtal jag måste ringa och som verkligen bara hänger över mig hela tiden.
Dessutom måste jag idag tvätta mina sommardäck och fälgar för de har legat ute hos föräldrarna sedan i helgen och det är lika bra att ta tag i skiten. Det är sådana saker som hänger över en som bara gör en trött egentligen.

Det jag mest av allt ser fram emot idag är mitt ridpass med Armani, ska bli riktigt skönt att komma ut i friska luften uppe på ett busigt energiknippe!

Nej, jag får väl ta och ringa mitt ena viktiga samtal för dagen. Har försökt få tag på andra viktiga personer genom samtal, men det har verkligen inte gått bra.

Ikväll blir det middag hos mamma och pappa, ska bli riktigt gott. Mamma pratade om att göra sin pizza, och den är UNDERBAR ska ni veta!!
Sedan inatt blir det jobb. Fick förlängt på mitt natt-vik en månad till, vilket känns super!

Ha en trevlig helg, hörs snart igen. Kram på er!

1 kommentar:

malin sa...

Hm jag ska se om jag kan fixa lördagen istället, hör av mig!