2009-11-20

Åh, jag vill också ha ett hus!

Nog för att jag trivs bra i vår lägenhet.
Idag stötte jag ihop med ett gäng i trapphuset som var i full färd med att flytta ut möbler.
Det var våra favvis-grannar precis intill som har köpt hus.

Jag tycker det är så roligt för dem, de har dessutom en liten tös på typ 3 år så egen trädgård är ju bra härligt. Samtidigt kommer jag verkligen att sakna dem, vi kommer så bra överens!

Och jag kan inte låta bli att känna en viss avundsjuka - för jag vill också ha ett eget hus; Påta i trädgården, släppa ut hunden precis utanför dörren, sitta ute och grilla, sitta ute och äta. . .
Finns ju så mycket man kan göra med egen hus och egen trädgård.
Jaja, det kommer en tid för oss också. Önskar våra grannar lycka till med sitt hus i alla fall.

Ha det riktigt bra alla och trevlig helg! KRAM!!

Inga kommentarer: