2009-11-11

TV-kväll...

...har jag och Yda haft ikväll =) Jag har druckit te, ätit pepparkakor och tittat på ett av favorit-programmen, med den Arga Snickaren. På första plats ligger nog fortfarande Äntligen Hemma. Yda har mest sovit, tätt intryckt vid min vänstra sida, varmt och gott för oss båda.

Kalle tränar nämligen fotboll ikväll och då passar vi på och bara myser och har det riktigt bra, vardags-lyx. Nog för att man har det ibland när Kalle är hemma också, men ibland är det bra skönt att få vara själv =)

Hoppas er dag har varit bra, själv börjar jag få duktigt ont i halsen, lite jobbigt men det rättar nog till sig, får man hoppas.
Ha det bra ikväll, hörs snart igen. Kramen!





1 kommentar:

malin sa...

Halloj! Jaa, för fasen, vi måste boka en kväll! Hade du kunnat nästa fre hade det varit kanon ? Jag har också en heeel del att berätta :) Inte hört nåt från you know who ?