2009-11-19

Julmarknad!

Hejsan!
Vi ska på julmarknad i helgen här borta på Hässleholmsgården och jag längtar så mycket!!
Mormor och morfar ska med och så blir det jag och mamma och kanske Mimi om hon känner för det. Innan eller efter marknaden blir det fika här uppe hos oss i lägenheten. Så imorgon ska jag baka tänkte jag.
Mormor och morfar har aldrig varit här så det ska bli fantastiskt roligt att få bjuda hem dem.
Bilden under har inte så mycket att göra med just Hässleholms julmarknad, men jag tycker den var lite fin..
Hoppas det snart tar och blir lite kallare ute. Frost, klar himmel och kyla - det är min melodi!




Inatt ska jag jobba, så nu är det bäst att jag avslutar detta inlägg, för jag har en del att stå i innan det är dags att fara till Vinslöv.
Ha det fint så länge. Kram på er!

Inga kommentarer: