2010-07-21

Tagna bilder...

Hej på er!!
Fortfarande bosatta i Grantinge och går mest här och myser hela dagarna, lovely! Allting är underbart här. Om dagarna umgås jag med Miltonmatar jag hundar, vattnar blommor, passar valparna, promenerar lite och inte minst har besök!! Jag, Milton och djuren trivs riktigt bra här om dagarna medan Kalle jobbar. Sedan kommer han hem och vi umgås alla på kvällen med varandra och som sagt, ofta med andra.
Imorgon har vi sagt att vi ska vara själva, annars tror jag att vi har haft besök här varje dag. Det är himla härligt, men vi behöver vara själva lite med =) Igår hade jag nog den bästa dagen här. Först på dagen kom bästa vännen Jennie och Nick. De kom vid 10 och åkte vid 17, helt underbart och jag älskar umgås med dessa två! På kvällen kom andra bästa vännen Alexander, hans syster Karro och hennes pojkvän. Blev grillat och film, sedan stupade jag i säng!

Jag satte mig lite här vid datorn ikväll och tjuvkikade på en massa foton som Kalles morfar lagt in i datorn. Jätteroligt och där var bilder långt tillbaka! Har ju hängt ihop med Kalle några år och där var mycket jag kände igen och kommer ihåg, vilket är roligt.
Var därför också tvungen att lägga ut bilder på Grantinge och huset vi bor i denna vecka, mys!






Nej, tydligen är det något spännande med krokodiler på tv, vilket jag gillar så jag måste rusa. Ha det fina alla, kram på er!

Inga kommentarer: