2010-07-28

Milton 2 månader!



Idag blir våran Milton 2 månader, tiden går fort!!
Idag var vi dessutom på 2-månaderskontroll, dagen till ära ;) Och ja, han är stor våran pojke! Idag var har 63 cm lång (var 53 vid födseln) och 6840 gram (vägde 4380 vid födseln) - käre tid vad han växer!!
Och sover fint om nätterna gör han också. Äter sista gången runt 22 och somnar oftast efter det. Sover sedan till 05 (i morse sov han ända till 06!), då han äter och sedan sover han fyra timmar till - behöver jag säga att vi är ganska utvilade?!

Igår och i förgår red jag och Armani med Jennie och Nemo - underbart och jag hoppas det snart är dags igen =) Har många järn i elden just nu, håller även på att renovera köket lite, har iallafall börjat måla det och ska fixa till det en del efter att allt målande är klart också, bilder kommer på det också någon gång framöver.

Nu blir det snart sängen för mig, jag börjar bli lite trött. Ha det så bra och kram på er!

Inga kommentarer: