2010-07-30

Grattis mamma!!

Idag fyller världens bästa mamma år! Ikväll ska det firas med en liten överasknings-tripp för henne tillsammans med pappa, Mimi och mig. Dessvärre är Milton för liten för att följa med så han får stanna hemma med sin pappa. Känns lite konstigt faktiskt att vara borta så många timmar från honom.. Inte för att jag är orolig över att det inte ska fungera på hemmaplan, utan för att jag är van vid att vara med Milton större tiden av dygnet.

I vilket fall så ska vi iväg ikväll, vilket ska bli så himla roligt!! Kan inte tala om vad vi ska göra eller vart vi ska, för det ska bli en överraskning till mamma som vi andra har kokat ihop. Risen är ju att hon är här inne och tjuvkikar under dagen, och det kan jag inte riskera ;) Berättar mer imorgon, det enda vi hoppas på är att vi ska få uppehåll, eftersom det nu regnar. Håll tummarna för det!!

Nu ska jag försöka röja lite, får pas
sa på medan Sötsnöret sover =)
Ha en underbar dag alla, kramar!!

1 kommentar:

Marre sa...

Det låter spännande! Hoppas ni får uppehåll :)