2010-07-07

Mys i Sölvesborg!

Var tvungen till att visa en bild som togs i Sölvesborg på mina älsklingar! Tycker bilden är så himla fin och vi njöt verkligen i denna stund vid husvagnen, mys!!






Idag har jag fikat i dubbel bemärkelse. Först uppe hos Anna, en helt oplanerad fika, men ack så trevligt!
Efter det körde jag, Milton och Yda hem till mamma och pappa där vi (eller jag rättare sagt) åt middag och sedan fikade vi på en mycket torr rabarberpaj som jag försökt mig på att baka, jag är verkligen ingen hejare på att baka, men jag försöker i varje fall då och då ;)
Så himla mysigt att vara hos mamma och pappa. Mimi var också hemma, vilket var bäst! Milton sov gott i vagnen och vaknade en stund innan vi skulle bege oss hem då han fick mat och sedan slocknade igen, sötsnöret =)
Nu blir det till att hålla natt för imorgon förmiddag blir det frukost hos kusin Johanna med mamma, faster Eva och farmor. Mimi jobbar tyvärr så hon kunde inte följa med. Självklart ska Milton också följa med =)
Sov gott alla, kram på er!

Inga kommentarer: