2010-05-02

Hej vänner, nära och kära!
Nu är det dags för en liten uppdatering =) Lovar att bli lite bättre på dessa uppdateringar så fort vi flyttar tillbaks till lägenheten.
Har mycket att tänka på nu med kommande bebis och allt som ska fixas därtill, badrumsrenoveringen som börjar ta form sakta men säkert.
Även en hel del annat som jag inte vill gå in på här =)

I vilket fall, jag och Marcus var uppe hos hans kusin härom kvällen - kusin Malin alltså. Hon är en fantastisk fotograf och har fotat mig, magen och Marcus lite. Har fått tillgång till ett par av bilderna och kände mig tvungen att lägga ut dem, de är så underbara!!

Detta är min favorit-bild av de bilderna jag har sett, visst är den underbar?

Här är en till liknande - jag är svag för denna typ av foton!!


Idag har vi varit i Sölvesborg större delen av dagen och bara njutit av det fina vädret med trevligt sällskap. Dock har vi inte bara legat på latsidan idag - när vi kom hem så åkte jag och Marcus på att rengöra tolv fälgar (vinterdäcken....). Efter det tog vi hand om hästarna och nu är deklarationerna också gjorda, bättre sent än aldrig ;)
Imorgon är det dags för barnmorske-besök! Ska även ta och ringa lite viktiga samtal, alltid är det något som ska fixas =) Hoppas även på att få träffa min Anna imorgon förmiddag, vill så gärna hinna fika med henne och träffa henne innan hon åker tillbaks till Växjö. Jag hoppas också på att det blir en fika med min Jennie på eftermiddagen, vi som inte kan motionera våra hästar för tillfället och ett tag till får ju muntra upp varandra =)


Nu får jag nog krypa till sängs och sova, så jag är pigg till imorgon.
Ha det så bra allesammans! Kramar!!

Inga kommentarer: