2010-05-15

v. 37 & v. 38

Hejsan på er! Hoppas helgen är till belåtenhet, även om vädret inte är det.
För att komma ifatt lite nu med mina mag-bilder så slänger jag här in både för vecka 37 och vecka 38 - tyckte det var lika bra =) Är ju faktiskt inne i v. 39 nu!!

Här är från v. 37



v. 37
Och här är från vecka 38


v. 38

Vad säger ni, är det någon skillnad på dem? Själv tycker jag att den kändes mindre och nättare i v. 38 än v. 39, men det är kanske inbillning?
Fortfarande är jag så himla rörlig (tack och lov!).

Idag har jag städat lägenheten, vilket behövdes igen! Byggdammet kryper fram överallt och lär väl göra ett tag. Kalle får vara tvätterska idag då vi har tvättid nu. Det är hans favorit-hemma-sysselsättning och något jag gärna klarar mig utan =)
Själv ska jag snart ner på stan och fika med Jennie och Sofia, vilket ska bli så himla roligt!
Ha det fint allesammans, kramar i massor!

Inga kommentarer: