2010-04-23

v. 35

Sådär ja, bättre sent än aldrig ;) Dessa kommer in lagom tills det är dags att ta nya ju!
Som synes så är bilderna inte tagna där de brukar vara, utan hemma hos mina föräldrar utanför ett par garderober. Funkar ju lika bra det.
Magen är inte mycket större än innan, jag står stilla i viktuppgången just nu (!!!), men dock har magen sjunkit ner en hel del.
Både igår och i förgår var jag ute och gick lite längre med vovvarna, vilket fungerar finfint! Dock börjar det bli tungt att mocka, speciellt eftersom grepen är sönder så jag får använda en mindre. Det gör att jag får böja mig lite längre ner = ajaj i ryggen!




Som ni ser så har jag snålat in lite på bilderna, alltså ingen framifrån! Besparar er bristningarna jag har fått....! Trodde faktiskt att jag skulle klara mig utan bristningar, men tji fick jag.. Surt som bara den, men men, vad gör man? Dock är det inget jag skryter med och väljer därför att inte lägga ut bilder på magen framifrån. Psssst, man ser dem även lite på sidorna ;)

Ni får ursäkta att jag är hemskt dålig på att uppdatera här nu, men har noll motivation här från husvagnen. Det är inget fel med att bo i husvagnen, fungerar ändå rätt skapligt och halva tiden har ju för tusan snart gått!! Men det är ändå inte hemma och man går verkligen på varandra!

Jag mår inget vidare idag - förkyld, ont i halsen, ont i magen och lite illamående, örk.. Så nu ska jag lägga mig lite igen och ta igen mig tills pappa kommer hem, då man äntligen får någon att tragga lite med..
Ha det så bra alla, kramar på er!

1 kommentar:

Göstaz sa...

Då närmar det sig med stormsteg! Det kommer bli så mysigt ska du se!
Kram från Anna o Gösta!