2010-05-13

Badrummet =)

Hejsan!
Vi är en fullt klara med badrummet än, små-saker som fattas och så ska vi köpa ett högskåp. Har fortfarande våra attiraljer i påsar och i en kort stående i ett hörn eftersom vi inte har några hyllplan och skåp inte är inköpt än, därför kommer det bättre bilder sen =)
Här är iallafall lite bilder på hur vårt fina badrum ser ut nu, ni som såg det innan ser ju att det är en markant skillnad ;) Tyvärr har jag inga före-bilder, byggarna var för snabba så jag hann inte ta det och glömde ta innan vi flyttade ut, tyvärr.
Här ser ni iallafall en bild på "stapeln" vi har inne i duschen. Framför den sitter duschblandaren. Stapeln går i samma grå färg som klinkern på golvet.



Bild tagen utanför badrummet och in, ingen höjdar-bild, men som ni ser så sitter duschen längst in i högra hörnet (ni skymtar stapeln där iallafall)

Lite bättre bild =)

Här skymtar man ytterdörren till vänster och korridoren bort till badrummet längst till höger i bild. Här var de tvungna att riva bort tre av våra garderober eftersom de som byggde garderoberna har byggt in en el-central innanför garderoberna. Smart, nej, men det gynnade oss ;) Vi har numera fått tre jättefina garderober här istället =)


IKEA bär det väl av till väldigt snart så vi kan köpa oss ett högskåp, sedan ska byggarna bara slutföra det sista i badrummet innan det är helt fix-färdigt! Duschen är invigd och det är verkligen helt underbart att stå där och duscha!!
Nu borde jag verkligen ta mig för att göra något. Snart har hela dagen gått och jag har knappt gjort något alls, dåligt!
Ha en härlig Kristi himmelfärd =) Kram på er!

Inga kommentarer: