2010-05-23

v. 39

Nu är jag ju såklart inte i v. 39, utan 40, men bilderna togs v.39. Har bara inte blivit färdig att lägga in dem.
Snart är det verkligen dags här, helt sanslöst vad tiden har gått fort. Nu går den dock sakta och jag hade verkligen hoppats innerligt på att det blev idag, den 23. Det har varit min tanke hela tiden egentligen av flera anledningar.
Men nej, bebisen verkar trivas bra där den är och jag mår alldeles förträffligt bra, tyvärr, haha!
Ett par bilder bjuder jag på som sagt =)




Annars har dagen varit trevlig. Var på kalas i eftermiddags hos familjen Janernäs då Gustaf fyllde 15 år, tänk att den yngsta av oss nu är så gammal - helt sanslöst!!
Och vet ni, igår grillade vi hemma hos mamma och pappa - pappa invigde sin nya Weber!! Efter 24 år tillsammans med den gamla grillen har han nu införskaffat en ny familjemedlem, fniss! Gott var det och så trevligt, vi hälsar den nya Webern välkommen till familjen! Den gamla lever numera pensionärsliv i en sommarstuga ;)

Nu fortsätter snart filmen! Hoppas er helg har varit bra, kram på er!!

2 kommentarer:

malin sa...

Hahaha WEBER grill det e grajor det :( Vi grillade ju på den förra valborg :)

Sandra Lindberg sa...

Då blir pappa Lindberg stolt att Magnus har fölt honom -äntligen! Hans weber är hans lilla skatt, så förvänta dig en sommar med mycket grill! (men det älskar vi ju!) :) Tänker på dig! Hoppas det går bra med förlossningen! Ses på studenten hoppas jag! :) Puss och kram Sandra