2009-06-07

Gräsänkling

är jag just nu =) Älsklingen är påväg till Stockholm nu tillsammans med Alexander och kompisen Calle. De ska ikväll kolla på Bruce Springsteen och kommer hem igen imorgon.
Så idag ska jag hinna med mycket har jag bestämmt;
Skjutsade dem ner till tågstationen för en stund sen, var sedan ute och gick med Yda och har varit nere i källaren med lite saker som skulle ner till förrådet och passade på att ändra tvättid.
Ska ner dit en vända till senare med lite vinterskor som inte behöver vara här uppe och ta en massa plats, likaså vinterjackorna.

Ska även städa i lägenheten och byta sängkläder.
Sedan ska jag köra till Vihnslöv och ta hand om mina hästar, mamma ska fota mig och Mimi (hon har bal ikväll, så när vi båda är uppklädda ska vi fotas - kommer bli så fint!!
Ska försöka hinna med och tvätta min bil idag också, eller Kalles. Ja, någon av dem, har inte bestämmt vilken än =p

Ska ikväll titta när Mimi åker till balen och går på mattan in till Stadt, där balen ska vara. Ska bli roligt, bilder kommer säkert även på detta =)
Nej, nu får jag minsan sätta fart om jag ska hinna. Ha det så bra! Kram på er!!

Inga kommentarer: