2009-06-21

Det var längesedan..

..jag bloggade, känns det som! Kännde att det var sags att uppdatera mig lite.
Jag och min sambo var på IKEA förra veckan och inhandlade lite till vår dator-hörna (inte datA-hörna som jag har en förmåga att säga, hahaha..). Inhandlades konsoller, väggskenor, hyllplan, arbetslampa, bordsskiva och en hel del annat smått. Nu är allt monterat, bilder kommer en annan dag, men bra blev det och vi är så nöjda!
Idag lades golvet in av snälla svärfar, mina snälla föräldrar gav oss golvet och övrigt material =), tack till er alla!!

Midsommar firades i Sölvesborg med Kalles storasyster och alla Kalles kusiner med respektive och barn. Vi hade super-trevligt! Underbart också att vi fick låna husvagn och kunde sova över så vi slapp tänka på det.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och åt grillat: vildsvin, revben, karré, majskolvar och sparris. Till det blev det hemma-fritterade pommes, underbart gott och bland det bästa jag vet! Och så trevligt sällskap; mamma, pappa, kalle, syster Mimi och svåger Albin.

Idag är min sambo iväg och jagar, han är äntligen färdig med jägarexamen, grattis hjärtat!! Alexander, bästa vännen som jag har saknat så mycket på sista tiden, dök inom här vid 20 och tvingade med mig till en sjö där några kompisar och grillat väntade. Är så glad över hans besök och kvällen blev jättetrevlig!

Nu ska jag kolla lite TV och samla mig inför några hektiska dagar.. Blä.... Ha det så bra gott folk, kram på er!!

Inga kommentarer: